Ekskursje w dyskursie
Blog > Komentarze do wpisu
Banować po ludzku
Wrześniowy ranking od czapy ukaże się w listopadowym „Logo” - po raz pierwszy udało mi się tekst tego typu wtrynić komuś za pieniądze. Niniejszym klepię się za to po plecach, ale by całkiem nie zrywać blogowej tradycji, poruszę wątek sposobów na eleganckie plonkowanie.
Od kiedy prowadzę bloga, brak mi pomysłu na przekazywanie delikwentowi wiadomości o tym, że już tu więcej nikogo nie skomentuje. Dopiero po dwóch latach doszedłem do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem jest stary usenetowy dowcip o standardowym wzorze flejma.
Na moim blogu wyglądałoby to mniej więcej tak:
Drogi
[ ] kaczysto
[ ] linuksiarzu
[ ] korwinisto
[ ] kloniarzu
[ ] blogerze z Psychiatryka24
[ ] inne: ..........

Zostałeś splonkowany, ponieważ:
[ ] przynudzasz
[ ] spoufalasz się
[ ] masz prawicową interpunkcję
[ ] twoje dowcipy mnie nie śmieszą
[ ] twoje emo mnie nie wzrusza
[ ] użyłeś legendy miejskiej jako argumentu
[ ] spamujesz reklamami swojego serwisu
[ ] nie masz nic do powiedzenia na temat
[ ] wlazłeś tu po to, by mówić, że ci się tu nie podoba
[ ] nie zastosowałeś się do mojej uprzejmej prośby
[ ] inne: ..........

Ponadto chciałbym dodać:
[ ] życzę owocnej działalności na innych blogach
[ ] chyba na pececie twojej starej
[ ] spacja zawsze po, nigdy przed
[ ] a do tego zabraniają mówić tata i mama
[ ] Freedom of speech includes the right not to listen, if not interested
[ ] inne: ..........
Zalety: rozwiązanie sprawiedliwe i edukujące
Wady: Trzeba by walczyć z engine bloksa, który nie lubi przeklejanek.

Prościej od przeklejania takiego tekstu będzie zarzucić lakonicznego linka do jutuba. Na drugim miejscu rankingu umieszczę klip z Bogusławem Lindą mówiącym „proszę opuścić bloga”.
Zalety: Lakoniczne
Wady: Zbyt emocjonalne

Lepsza od Lindy może być przebojowa piosenka o banowaniu - urocze „umcyk umcyk” o facecie, który zna pewnego bota banującego spamerów na kanale ircowym. Piosenka jest po szwedzku, ale nie trzeba znać szwedzkiego, by rozumieć „banna, banna dig sa hart”.
Zalety: przekazuje przykry mesydż z dystansem, że nie tam żaden Linda w krucjacie przeciw złu, tylko densflorowy luzik i wszystko bezpiecznie w nawiasach każualowej ironii
Wady: Znakomita większość banowanych w ogóle tego mesedżu nie zrozumie - jeśli ktoś zna szwedzki albo na własną rękę wyguglał angielski przekład, to już go lubię. Za co w ogóle za co kogoś takiego miałbym banować?
poniedziałek, 29 września 2008, wo

Polecane wpisy

  • I ty dostaniesz bana

    Rzadko zgadzam się z Jarosławem Lipszycem. Kwestia wolności słowa to jeden z tych wyjątków, dlatego z aprobatą linkuję jego komentarz w „Tygodniku Powsze

  • Hibernatus

    Na kongresie partii „Razem” wpadłem w małą dygresję, którą tu rozwinę jako majowy ranking od czapy. Wbrew popularnej opinii uważam, że wcale nie żyj

  • Rewolucja z drukarki 3D

    Jan Sowa swojej książce „Inna Rzeczpospolita jest możliwa” porusza mój ulubiony temat druku 3D. Nie mogę się do tego nie odnieść. „Nie chcę wc

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
jsw
2008/09/29 19:01:42
Bardzo interesujące. Czy ja mógłbym jako pierwszy zostać w ten sposób potraktowany?. To byłoby niemałe wyróżnienie dla mnie :)
-
2008/09/29 19:19:58
Ponieważ ostatnio WO nieco się rozmachał z plonkowaniem (nawet Leniuch poległ!), to ja tak na marginesie chciałem zaznaczyć, że mam kartę "You get out of plonk" z której jestem bardzo dumny. :)

A co do meritum, to osobiscie uważam za dobry zwyczaj udzielanie ostrzeżenia (no chyba że ktoś rzeczywiście poleci po bandzie z marszu) przed splonkowaniem. Tutaj najczęściej gospodarz tego obyczaju przestrzega, więc jest dobrze.
-
2008/09/29 19:25:28
Proponuję do pozycji:

"Ponadto chciałbym dodać:"

dodać to:

"[ ] pozdrów Leniucha
-
2008/09/29 19:59:37
To i Leniuch splonkowany tutaj? Co to się dzieje na tym świecie.
-
2008/09/29 20:01:33
@Boten Anna
No przecież jest polska wersja
pl.youtube.com/watch?v=Y0-8zijUGrA
-
2008/09/29 20:55:47
Bardzo mi to przypomina genialne pomysly KnockKnock
np to www.knockknock.biz/commerce/Pads/Things-You-Must-Do.html

pewnie niektorym przypadnie do gustu np to
www.knockknock.biz/commerce/Funny-Gifts/Choose-Your-Religion.html
-
2008/09/29 21:21:01
"jeśli ktoś zna szwedzki albo na własną rękę wyguglał angielski przekład, to już go lubię."

Ja znam szwedzki!! ja znam!! Takich jak ja jest tylko 8 milionow na Ziemi!
Moge dostac "You get out of plonk"?
-
2008/09/30 02:02:05
@wo
a plonki tutejsze są dożywotnie? czy jakaś amnestia dla kastratów?
-
2008/09/30 09:29:20
bardzo nie podoba mi sie ten tekst
-
2008/09/30 10:04:11
@dwuchromian_amonu

Amnestia jest oparta na systemie modulo 100. Po splonkowaniu wystarczy założyć 100 różnych kont i uzyskać na nie plonka, żeby odblokować swoje oryginalne konto.
-
wo
2008/09/30 10:21:16
@dwuchromian & pentaprism
"a plonki tutejsze są dożywotnie?" (...) "wystarczy założyć 100 różnych kont"

Niezupelnie wystarczy, bo po kilku takich próbach ustawiam już bana na IP lub domenę. Kiedyś żeby wyciąć Esse wyciąłem całą domenę i mam nadzieję, że nie było collateral damage. Ale Esse i tak wrócił z neostrady, co mnie trochę przeraziło, bo neostrady przecież nie wytnę - ale w końcu się obraził i poszedł po dobroci. A jeśłi został, to tak zakamuflowany, że już nie ma jego charakterystycznej essowatości. Co w sumie mnie też satysfakcjonuje, bo przecież nie chodzi mi o melodramatyczne "precz ach precz", tylko o dostosowanie się do mojej uprzejmej prośby - "proszę się powstrzymać przed przeklejaniem Ewangelii i tekstów o piłce nożnej". Gdyby to się dało przewalczyć po dobroci, to by w ogóle nie było żadnego plonka.

Z dożywotnością jest natomiast taki problem, że moja decyzja o plonku wynika przede wszystkim ze straty nadziei, że facet jeszcze coś ciekawego napisze. Leniuch na przykład, abstrachując od tego, że nie powinien był mnie obrażać, zrobił się monotonnie przewidywalny ze swoimi teoriami spiskowymi. Rzeczywiście czasami usuwam z listy loginy, które wydawały mi się i tak wymyślone na jedną okazję (na przykład liczne wcielenia Esse) licząc na to, że ich właściciele i tak tego nie zauważą. Jedyny przypadek, w którym ktoś to zauważył, to Zkod - ale efekt był taki, że przyszedł, zażartował i... od razu przywróciłem.
-
2008/09/30 11:11:05
@wo
"abstrachując"

Blondynka do brunetki w laboratorium:
- Co robisz?
- Ekstrahuje
- E, to weź mi też zrób jednego
-
wo
2008/09/30 11:22:56
@cws
"abstrachując/Ekstrahuje"

Touche!
-
2008/09/30 11:27:22
@Blondynka do brunetki w laboratorium:

w wersji informatycznej:

programistka do analityka:
-
2008/09/30 14:30:51
Zaraz, bo nie kumam - jak to "spacja zawsze przed, nigdy po?". Jeśli tu chodzi o interpunkcję, to przecież na odwrót!
-
2008/09/30 14:36:22
@wo ( & leniuch)
Ja tez jestem za odbanowaniem leniucha.
Argumenty:
a) twoje argumenty przeciw leniuchowi nie korelują do rizonow podanych w notce .
b) leniuch ma fajnego bloga, a to był dla ciebie kiedyś argument taki ja ze szwedzkim.
c) twoje kłótnie z leniuchem (w przeciwieństwie do innych kłótni) moim zdaniem wzbogacaja listę komentarzy.

@miss.take
8 milionów? Ale Duńczycy przecież jakoś też się umieją dogadać ze Szwedami.
-
2008/09/30 14:45:09
@8 milionów? Ale Duńczycy przecież jakoś też się umieją dogadać ze Szwedami.

No ale chyba nie dlatego, że mówią po szwedzku...
-
wo
2008/09/30 14:48:34
@login
"Ja tez jestem za odbanowaniem leniucha. "

W jakim sensie "też"? Ja nie odebrałem deklaracji eagle0 jako protest. Twoja opinia ma dla mnie znaczenie jako stałego bywalca, więc jeśli Cię poprą inni starzy bywalcy...

@elektrycznaowca
Idiotyczny błąd, poprawiłem, dzięki.

@blunderbuss
"No ale chyba nie dlatego, że mówią po szwedzku..."

Przede wszystkim nie mówią po polsku, więc nawet jakbym chciał zabanować całą domenę ".se", to i tak pewnie odpadnie tylko miss.take :-)
-
2008/09/30 15:01:22
@WO
"Twoja opinia ma dla mnie znaczenie jako stałego bywalca"
To opinie stałych bywalców mają tu jakieś znaczenie? A opinia zabanowanego eks-stałego-bywalca też? :)
-
2008/09/30 15:31:55
@odbanowanie Leniucha

A to nie będzie tak, że potem przyjdą jacyś korwiniści i będą pisać, że tu jest jak w jakimś, za przeproszeniem, salonie24?

Poza tym - jakby leniuch sobie życzył komentować, to by pewnie "emacsem przez sendmaila" do WO jakoś zastukał. Nam chyba nic do tego.
-
jsw
2008/09/30 16:38:42
@WO
"@elektrycznaowca
Idiotyczny błąd, poprawiłem, dzięki."

Znaczy się poprawiłeś (zmieniłeś) zasady pisowni na blogu?. Teraz bedzie plonk za brak spacji przed przecinkiem ,czy co? :)
-
2008/09/30 19:53:42
kiedys mnie zbanowales (jako stefanamichnika) po zartobliwym pytaniu czy zalozyles juz zwiazki zawodowe w firmie gdy okazalo sie ze matka agora bedzie zwalniac grupowo. nie odnajduje powodu
-
wo
2008/09/30 20:10:32
@timbuktuu
"kiedys mnie zbanowales (jako stefanamichnika)"

Ach, prehistoria! Jeden z najstarszych (może w ogóle pierwszy?) plonków na moim blogu. To tu: wo.blox.pl/2006/08/Symulator-prawicowego-oszoloma.html

" nie odnajduje powodu"

No ale przecież przysłałeś mi maila z pytaniem "za co?" i ja uprzejmie odpowiedziałem.

Dobra, to czas przetestować metodę przeklejanki:

Drogi
[ ] kaczysto
[ ] linuksiarzu
[ ] korwinisto
[ ] kloniarzu
[ ] blogerze z Psychiatryka24
[x] inne: kiepski trollu

Zostałeś splonkowany, ponieważ:
[x] przynudzasz
[x] spoufalasz się
[ ] masz prawicową interpunkcję
[x] twoje dowcipy mnie nie śmieszą
[ ] twoje emo mnie nie wzrusza
[ ] użyłeś legendy miejskiej jako argumentu
[ ] spamujesz reklamami swojego serwisu
[x] nie masz nic do powiedzenia na temat
[ ] wlazłeś tu po to, by mówić, że ci się tu nie podoba
[ ] nie zastosowałeś się do mojej uprzejmej prośby
[ ] inne: ..........

Ponadto chciałbym dodać:
[ ] życzę owocnej działalności na innych blogach
[ ] chyba na pececie twojej starej
[ ] spacja zawsze po, nigdy przed
[ ] a do tego zabraniają mówić tata i mama
[ ] Freedom of speech includes the right not to listen, if not interested
[x] inne: pozdrów Leniucha
-
2008/09/30 20:37:59
@Wo i Stefan

Ja ogólnie dobry człowiek jestem i wzdrygam się za każdym razem na plonka, ale jak czytam komentarze pod zalinkowanym wpisem to już ci się nie dziwię że jesteś plonkhappy. To trzeba dusić w zarodku :)
-
wo
2008/09/30 20:57:32
@general specific
"Ja ogólnie dobry człowiek jestem i wzdrygam się za każdym razem na plonka, ale jak czytam komentarze pod zalinkowanym wpisem to już ci się nie dziwię że jesteś plonkhappy. To trzeba dusić w zarodku :)"

Dla mnie ważną lekcją było obserwowanie blogów Ewy Milewicz i Dominiki Wielowieyskiej, które zaczęły prowadzić blogi przede mną, ale szybko wymiękły - zrażone w dużym stopniu właśnie działalnością takich łosiów. Z góry założyłem, że całe to towarzycho u siebie będę strzyc równo z trawą i rozstrzygać wszelkie wątpliwości na rzec plonkowania. Bo kiedy takie towarzycho zaczyna nadawać ton - to nie odzywają się akurat ci ludzie, na których mi by zależało.
-
2008/09/30 21:39:03
Jag känner WO, han heter Wojtek, Wojtek heter han
Och han kan banna, banna dig så hårt
Han röjer upp i sin blog
Jag vill berätta för dig, att jag känner WO

Som alltid vaktar alla som är här
Och som berättar att MacOs är bäst
Det finns ingen take-over som lyckas
Han tror inte att Vista kan bli bättre

Blogger som ingen, ingen annan slår
Och han kan kicka utan att du får
Han gör sig av med alla som klagar
Att iPod är gjort av rosa plast.

To spiewalem ja - Jarzabek Waclaw
-
2008/09/30 21:40:27
@eli.wurman i odbanowanie leniucha
"Nam chyba nic do tego."

Sam wo mowi "Twoja opinia ma dla mnie znaczenie jako stałego bywalca", czym stwierdza, ze jednak stalym bywalcom cos do tego.
Ja na przyklad nie jestem stalym bywalecem, ale czytelnikiem od okolo roku - i postac leniucha byla dla mnie jednym ze stalych punktow tego bloga. Zaluje popelnionego na nim bana bo choc czesto przeginal to nie latwo bedzie znalezc kogos o tak skrajnie roznych od autora pogladach, kto umialby je z takim jajem przedstawic.
-
2008/09/30 22:09:28
nielatwo, olaboga.
Eddie van Blundht as Mulder: It was a typo.
Skinner: Twice.
-
2008/09/30 22:14:03
@J Niezgoda
Pozwolę się nie zgodzić. Dla mnie Leniuch to taki ludzki odpowiednik sexu analnego. Na początku jest fajnie i inaczej, ale wcześniej czy później odkrywasz, że w tyłku mieszka Pani Kupa. Niech zostanie w Ban City
-
2008/09/30 22:24:14
A czy ja mogę prosić o wskazanie notki pod którą odbyło się banowanie leniucha? Bo jakoś przeoczyłem.
-
2008/09/30 22:43:46
Ok, już sobie mozolnie wyszukałem że to przy Wolszczanie się wydarzyło. Jeśli moje zdanie ma jakieś znaczenie, to ja bym go proponował jednak odbanować i obdarzyć ostrzeżeniem.
-
2008/09/30 23:04:05
@j_niezogda
Ja bym wolał (bo poprzednia notka wyszła tak, jakbym był wszechwiedzącą pańcią polonistką, a fe - przepraszam najmocniej), żeby takie rzeczy odbywały się po cichu, czyli jak leniuch ma sobie życzenie, to pyta WO, WO pyta stałych czytelników/komentatorów i kropka.
W innym przypadku jesteśmy na progu akcji "uwolnić leniucha", a to już zalatuje brzydkimi, demokratycznymi zwyczajami znanymi z psychiatryka24.

@WO
Dżyzas, piekło zamarzło, Semka pisze tak [www.rp.pl/artykul/9158,198363.html]:

Jako weteran niejednej debaty z kolegami z "Gazety" przyłączam się do tych obaw. Koledzy z Czerskiej, zostańcie sobą! Potyczki słowne ze sztywniakami ulizanymi pod wzorce amerykańskich talkshow stracą wszelki smak.
Chodźcie w "tiszertach", ile wam się podoba. Niech Piotr Pacewicz zachowuje swój styl luźnych marynarek. Niech Ewa Milewicz nadal uśmiecha się w milczeniu. Na miły Bóg nie każdy musi być Tomaszem Lisem.
-
wo
2008/09/30 23:13:48
@adegie
"Ok, już sobie mozolnie wyszukałem że to przy Wolszczanie się wydarzyło."

To prawda, natomiast mi się nudny i męczący wydał przy okazji powielania insynuacji na temat Sapkowskiego:

wo.blox.pl/2008/08/Dziennikarze-kontra-blogerzy.html#ListaKomentarzy

...ja już wtedy poczułem, że to jest bardziej upierdliwe niż zabawne.

@eli
"Dżyzas, piekło zamarzło,"

Dzięki! Sam bym nie zauważył, bo nie czytam. Tak naprawdę to już był precedens, kiedyś zapolemizowali z moim tekstem o mundurkach. I potem się dziwią, że nikt ich nie chce kupować - kto kupi gazetę, która na papierze drukuje blogowe komentarze? Jak będę chciał przeczytać coś na tym poziomie, to nie muszę na to wykładać dwa pięćdziesiąt.

@niezgoda
"Zaluje popelnionego na nim bana bo choc czesto przeginal to nie latwo bedzie znalezc kogos o tak skrajnie roznych od autora pogladach, kto umialby je z takim jajem przedstawic."

No właśnie przy okazji tej upierdliwości z powyższego linku poczułem, że to jajo jest jednak mocno przereklamowane. Niby co tam było dowcipne? Insynuacje o Sapkowskim? Bajka, która deprawuje dzieci, bo wspomina o tym, że istnieją geje?
-
2008/10/01 01:04:28
@wo
Jajo owo tkwilo w sposobie wypowiadania sie chociazby - ilu znasz prawicowcow ktorzy umieja sie w rownie ciety sposob poslugiwac polszczyzna, badz co badz? Moim zdaniem byl potrzebny dla wzglednej rownowagi i tyle. Musial sie zapedzac w spiskowe teorie, bo, coz, przyszedl tutaj z innej strony mocy.
To zreszta nawet nie bylo takie zle - nic bardziej nie ulatwia czytelnikowi wyrobienia sobie opinii niz sytuacja w ktorej jedna ze stron sporu brnie w kompromitacje (vide leniuch slyszacy jak Maleszka wykrzykuje cos o SLD przez telefon).
Ale faktycznie, by uniknac watku "uwolnic leniucha" - zreszta nie mam przeciez pojecia jakie jest jego zdanie na ten temat - koncze temat.
-
2008/10/01 08:10:54
Pardon, ja z tych niedzisiejszych: co to znaczy "plonkować"??? To to samo co "banować"? W necie znalazłem bardzo, hm... oszczędne wyjaśnienie "wrzucać do killfile'a" :(
-
2008/10/01 09:57:10
@kawiarniany

Coś słabo szukałeś: en.wikipedia.org/wiki/Plonk
-
wo
2008/10/01 10:28:30
@niezgoda
"ilu znasz prawicowcow ktorzy umieja sie w rownie ciety sposob poslugiwac polszczyzna, badz co badz?"

Choćby z grupy robiącej szambo na blogach Ewy i Dominiki, od strony czysto polonistycznej niewiele miałbym do zarzucenia Bernardowi, Katarynowi i nawet Galbie. A jednak witałbym ich na swoim blogu bez entuzjazmu (choć nikt z tej trójki nie ma formalnego bana, to jednak udało się ich wypłoszyć, po dobroci). Bo na dłuższą metę rzekome analityczne zdolności Kataryna polegające na odczapistycznej interpretacji jednego zdania ("o tutaj właśnie Matka Kurka dowodzi, że jest Maleszką") są jednak po prostu nudne. Zafascynowany Katarynem Leniuch się w niego stopniowo przekształcał - ten występ z Sapkowskim był tego wyraźnym sygnałem.

Myślę, że on sam się czuł zmęczony tą formułą i stąd ten strzał z biodra per "ty palancie", przecież nie mógł się po nim niczego innego spodziewać.
-
2008/10/01 13:49:57
@wo
"Myślę, że on sam się czuł zmęczony tą formułą i stąd ten strzał z biodra per "ty palancie", przecież nie mógł się po nim niczego innego spodziewać."

Też mam lekkie wrażenie ostentacji tego posunięcia które jednak trochę do niego niepodobne. Może faktycznie miał dość a może akurat był po dużej dawce psychiatryka i pomylił konwencje. Mniejsza o to, pies go trącał.
-
2008/10/01 22:21:09
@wo, zbanowanie leniucha

Najpierw byłem na leniucha trochę zły, że tak głupio zarobił na bana. Czasami zdarzało mu się celnie odgryźć, no i miałem komu kibicować.
Potem, widząc że czekasz na podniesione kciuki blogokomentatorów, żeby okazać prawo łaski miałem zamiar przyłączyć się do rachitycznego frontu obrony leniucha.
A jeszcze potem stwierdziłem że bardziej atrakcyjne niż czytanie leniucha (którego wszak mogę poczytać na blogu leniucha) na blogu wo, będzie obserwowanie bloga wo bez leniucha. I już następny wątek potwierdza moje nadzieje. Partia mikcyjna, kurduple, Jareczek i the best of adgie "granie na najniższych instynktach jest od zawsze konstytutywną cechą politykierstwa Kaczora". Z niecierpliwością oczekuję chwili, kiedy będziesz wyznaczał prawe (i sprawiedliwe) ograniczenie zbioru Twoich komentatorów.
Aktywna obecność kogoś o prawicowych czy konserwatywnych poglądach na blogu wo można porównać do obecności pani Szczuki w salonie24. Od nikogo takiego heroizmu wymagać nie można. Żeby mając odmienne od Twoich poglądy zdecydować się na regularny udział w dyskusjach na podrzucane przez Ciebie tematy, na ustalonych przez Ciebie warunkach i w woidalnym towarzystwie Twojego bloga trzeba mieć coś z masochisty. Nawet w tak łatwej i dobrze określonej materii jak wpływ implementacji schowka na śmieci widoczne w przeglądarkach staje się w dyskusji z Tobą na przegranej pozycji.
-
wo
2008/10/01 22:42:56
@lapacz
"granie na najniższych instynktach jest od zawsze konstytutywną cechą politykierstwa Kaczora".

A nie jest?

"Aktywna obecność kogoś o prawicowych czy konserwatywnych poglądach na blogu wo można porównać do obecności pani Szczuki w salonie24."

Sam ją zresztą namawiałem do wycofania się.

" Żeby mając odmienne od Twoich poglądy zdecydować się na regularny udział w dyskusjach na podrzucane przez Ciebie tematy, na ustalonych przez Ciebie warunkach i w woidalnym towarzystwie Twojego bloga trzeba mieć coś z masochisty"

Albo działać na zasadzie Kataryna, uważać mętną insynuację wysnutą z odczapistycznej interpretacji jednego czy dwóch zdań za "argument". Podobało Ci się to, co Leniuch wyprawiał z Sapkowskim?
-
2008/10/02 00:22:47
@wo:

"Sam ją zresztą namawiałem do wycofania się. "

Zastanawiam się czy argumenty, które podziałały na panią Szczukę podziałały by też na profesora Sadurskiego. Mam nadzieję, że nie. A jeśli nie, to gdzie tkwi różnica.

"Albo działać na zasadzie Kataryna (...)"

Mniejsza, niech będzie opcja 'Kataryna', w każdym razie rozumiem, że akceptujesz porównanie i przyznajesz że ktoś regularnie podejmujący z Tobą polemikę na Twoim blogu z pozycji konserwatywno-prawicowych przez sam ten fakt określa się jako oszołom/ignorant/idiota, a w najlepszym razie naiwniak? Zupełnie jak w paragrafie 22. Czy może przeoczyłem jakąś opcję?

"Podobało Ci się to, co Leniuch wyprawiał z Sapkowskim?"

rany, nie kojarzyłem o co Ci chodzi i musiałem przeryć pół dyskusji. I co znalazłem? Sprawę dokładnie tego samego rodzaju, którą ostatnio zrobili z hailowaniem Mikkego. Tyle, że w roli leniucha wystąpiły główne publikatory.
-
2008/10/02 09:30:34
@lapacz_w_zycie:
Sprawę dokładnie tego samego rodzaju, którą ostatnio zrobili z hailowaniem Mikkego.

No w tej sprawie ktoś (prokuartura?) dostał niezłej blokady mózgu. Dotąd nie mogę się nadziwić jak tak można robić wodę na młyn Korwinowi. Ładnie się to wpisuje w te jego teoryjki spiskowe.
-
wo
2008/10/02 09:32:58
@lapacz
"Zastanawiam się czy argumenty, które podziałały na panią Szczukę podziałały by też na profesora Sadurskiego. Mam nadzieję, że nie. A jeśli nie, to gdzie tkwi różnica."

To akurat trywialne - profesor najwyraźniej lubi samą ideę blogowania. Kazia natomiast, tak jak Paweł Wroński czy Robert Leszczyński, zgodziła się w to wejść na prośbę Igora Janke, ale nigdy nie zdążyła połknąć bakcyla.

"w każdym razie rozumiem, że akceptujesz porównanie"

Porównanie do Szczuki?

"przez sam ten fakt określa się jako oszołom/ignorant/idiota"

Jak Szczuka??? Gubię Twoją tezę.

"Sprawę dokładnie tego samego rodzaju, którą ostatnio zrobili z hailowaniem Mikkego. Tyle, że w roli leniucha wystąpiły główne publikatory."

Nie wiem, co to są "główne publikatory", o hajlowaniu Korwina dowiedziałem się tylko z blogosfery. W każdym razie, kolesia, który by tu przyszedł z upierdliwymi tekstami typu "dlaczego Korwin jeszcze za to nie siedzi", też bym w końcu zabanował. Od swoich dyskutantów wymagam jednak poziomu trochę wyższego niż to, co reprezentują opisane przez Ciebie "główne publikatory" (to znaczy, "Fakt", "Fakty" i "Wiadomości", tak?).
-
2008/10/02 11:43:08
@wo

"Porównanie do Szczuki?
Jak Szczuka??? Gubię Twoją tezę."

Moja teza: prowadzenie bloga w salonie24 przez względnie normalną osobę o lewicowych poglądach, bez zacięcia apostolskiego i skłonności masochistycznych (np. panią Szczukę) jest równie mało sensowne jak wdawanie się we flejmy na Twoim blogu przez analogiczną osobę o poglądach prawicowych.

"Nie wiem, co to są "główne publikatory"

np.
link: wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5731986,Korwin_Mikke_robi__Sieg_Heil__w_TVN24.html
czy kuriozalne
link: www.dziennik.pl/polityka/article242798/Korwin_Mikke_salutuje_jak_faszysci.html
link: www.dziennik.pl/opinie/article243346/Korwin_Mikke_Unia_realizuje_hasla_Hitlera.html?service=print
-
wo
2008/10/02 12:12:58
@lapacz
"Moja teza: prowadzenie bloga w salonie24 przez względnie normalną osobę o lewicowych poglądach, bez zacięcia apostolskiego i skłonności masochistycznych (np. panią Szczukę) jest równie mało sensowne jak wdawanie się we flejmy na Twoim blogu przez analogiczną osobę o poglądach prawicowych"

Ja się z nią zgadzam w takim sensie, że w ogóle blogowanie traktuję jako coś mało sensownego - to przecież dla nas wszystkich tylko taka sobie rozrywka.

""główne publikatory" "

No weź, dwa portale internetowe?
-
2008/10/08 14:52:40
Wo, przecież Ty banujesz wszystkich, którzy się z Tobą nie zgadzają. Ty chcesz być jak sułtan otoczony przez dwór eunuchów.

@ wo "jeśli Cię poprą inni starzy bywalcy..."

Ja wprawdzie jestem piękna i młoda, ale przywrócenie leniucha popieram.
(Tak naprawdę to mi to zwisa i dałam ten wpis tylko po to, żeby nasycić swój narcyzm.)

-
wo
2008/10/08 17:30:47
@dodo
"Wo, przecież Ty banujesz wszystkich, którzy się z Tobą nie zgadzają. Ty chcesz być jak sułtan otoczony przez dwór eunuchów. "

Chcę być otoczony przez ludzi inteligentnych. Co ja poradzę, że jak ktoś jest inteligentny, to najczęściej ma podobne poglądy do mnie.